|  Notícies  |  Arxiu fotogràfic  |  Estatuts  |  Tauler d’Anuncis  |  Contacte  |  Crèdits  |  Administració  |

Arxiu fotogràfic

 
 
 
Diana

Data:
24 d'abril del 2006

Localització:
Plaça Major

Foto original:
Color | Digital

Autor:
Josep Miquel Martínez Ferre

Aportada per:

Josep Miquel Martínez Ferre




 
  L'esquadra oficial desfila en la Diana.

  ADVERTIMENT LEGAL
 

Si considereu que les dades d'aquesta foto
estan equivocades, podeu rectificar-les
o afegir alguna informació que falte

 

Podeu afegir una
nova fotografia a
la base de dades

 


Context
històric de
l’any 2006
    Coberta del Programa de Festes del 2006.

El disseny és obra de l'il·lustrador Ricardo Hernández Bernardos.

             
 
 


Capità: la filà.
Representants:
Lourdes Mayor Doménech i
M. Ascensión Ferre Gimeno.



Banda de música:

Lloc Nou d'en Fenollet

Número de festers: 349



Presidenta:
Rosa María Aragonés Francés.


 
 


L'Ajuntament de Banyeres de Mariola va sol·licitar a la Conselleria de Territori la protecció de les serres situades al seu terme municipal per a evitar la instal·lació del parc eòlic de la Zona 15 del Pla Eòlic Valencià. L'Ajuntament va demanar la mateixa protecció aconseguida per a la serra del Maigmó que va dictar mesos abans la Conselleria de Territori.

Després de dues hores d'espera per a veure si escampava la pluja, l'Alcalde de Festes, comissionats i Ajuntament van decidir suspendre definitivament l'Entrada a causa del fort aiguat. Moltes bandes de música s'havien negar a tocar. Això va provocar una polèmica entre partidaris i detractors de la mesura. Alguns festers van demanar que es fera un protocol perquè es regulara quines condicions havien de donar-se per a suspendre un acte a causa de la pluja.

Va aparèixer el primer número de la revista Bigneres editada per l'Associació Cultural Font Bona.

 
 


El dia 3 de juliol, en vespres de la visita del papa Benet XVI a la ciutat de València, va descarrilar un comboi de la línia 1 del metro entre l'estació de Jesús i l'estació de Plaça d'Espanya. Va haver quaranta-una víctimes mortals i una trentena de ferits de diversa consideració. Aquest incident està considerat com el pitjor desastre ferroviari ocorregut a Espanya fins el dia de hui.

El dia 5 de novembre, un tribunal iraquià va condemnar a mort Saddam Hussein per delictes contra la humanitat. El dia 30 de desembre, Saddam va ser penjat a la forca.

Centenars de manifestants musulmans que protestaven per la reproducció de caricatures de Mahoma en diaris occidentals, van incendiar l'ambaixada de Dinamarca, l'edifici de la qual acollia també les ambaixades de Xile i Suècia.

La sequera amenaçava de mort milers de persones a Somàlia.